ПриватБанк звернувся до клієнтів: з'явилася важлива інформація для всіх власників банківських карток.


У червні 2025 року ПриватБанк почав використовувати короткий номер 3700 для зв'язку зі своїми клієнтами. Таким чином, банк прагне забезпечити безпеку і збільшити довіру між собою та українськими користувачами послуг.
Тепер клієнти можуть бути впевнені, що дзвінки від 3700 - це дійсно від ПриватБанку, адже цей номер використовується лише для зв'язку з абонентами операторів Vodafone, Lifecell та Київстар. Слід також запам'ятати, що банк ніколи не звертатиметься до клієнтів через соціальні мережі, тому будьте обережні, аби не потрапити до рук шахраїв.
Безпека та довіра важливіше за все
ПриватБанк продовжує забезпечувати надійні фінансові послуги та пильнувати за безпекою клієнтів, активно реагуючи на сучасні загрози та запобігаючи можливим шахраївським схемам. Новий стандарт комунікації - лише один з кроків у напрямку покращення відносин між банком та клієнтами, забезпечуючи захист і спокій українським споживачам фінансових послуг.
Читайте також
- Українців почнуть масово перевіряти з 1 липня: кого торкнеться і що загрожує
- Перефарбування авто: водіям пояснили, в якому випадку потрібна перереєстрація
- Українці зможуть підписувати контракт із ЗСУ у "Резерв+": коли запрацює функція
- Хакери атакують смартфони українців: які додатки та програми потрібно терміново видалити
- Україна відмовиться від 50 копійок: чим замінять монету
- Спека до +37 зміниться крижаними зливами: синоптик назвав найнебезпечніші дні тижня