Продуктовий кошик по-українськи: де вигідніше купувати борошно, цукор та макарони у травні.

Продуктовий кошик по-українськи: де вигідніше купувати борошно, цукор та макарони у травні
Продуктовий кошик по-українськи: де вигідніше купувати борошно, цукор та макарони у травні

Динаміка цін на базові продукти харчування в Україні

Базові продукти харчування є важливою складовою у споживчому кошику українських сімей, і будь-які зміни їх вартості відразу впливають на бюджети мільйонів громадян, повідомляють засоби масової інформації з посиланням на Мінфін.

До таких продуктів, як цукор, борошно, сіль і макарони, зміни цін безпосередньо відображаються на витратах домогосподарств по всій країні, оскільки вони складають основу раціону. В травні 2025 року український ринок продовольства показав різну динаміку цін на ці ключові продукти харчування, відзначивши як значні зміни, так і стабільність в окремих сегментах.

Цукор: помітне зниження вартості

Середня ціна на кристалічний цукор у травні зменшилася на 7 копійок в порівнянні з квітнем і становила 33,29 грн за кілограм. Різниця в цінах між торговельними мережами також була помітна: Auchan пропонує цукор за 29,95 грн за кілограм, у Megamarket - 37,30 грн, а в Novus і Metro відповідно за 32,99 і 32,90 грн.

Борошно: стабільність без змін

Ціни на борошно залишилися стабільними, що свідчить про збалансованість попиту і пропозиції. Середня вартість пшеничного борошна у травні залишилася такою ж, як у квітні - 31,39 грн за упаковку 1 кг і 54,54 грн за упаковку 2 кг.

Сіль: зростання цін триває

Ціна на морську харчову сіль залишилася на рівні 37,45 грн за кілограм. Auchan пропонує найбільш вигідну ціну - 35 грн, у Megamarket - 39,90 грн.

Макарони: зниження після весняного зростання

Середня ціна на макаронні вироби у травні зменшилася на 96 копійок в порівнянні з квітнем і склала 35,46 грн за кілограм. Найбільш доступні ціни на макарони - у Metro за 29,90 грн, а в Auchan - за 44 грн.

Загалом, динаміка цін на базові продукти харчування в Україні будується різноманітно, із нестабільною ситуацією на ринку для кожного конкретного продукту.


Читайте також

Реклама